Voorbereiding - Reisverslag uit Narbonne, Frankrijk van Skup2014 - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Narbonne, Frankrijk van Skup2014 - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Walf

Blijf op de hoogte en volg Skup2014

18 Augustus 2014 | Frankrijk, Narbonne

We vertrekken op 11 april. In 2014. Maximaal 3 weken, geen bus, geen vrouwen en elke maand vergaderen. Waarover dat zien we wel. In ieder geval op een woensdag en niet wanneer Peter moet kaarten. Zo! Dat staat! We hebben er zin in !
Oh ja! In elke auto een bakkie. Dit voor de onderlinge band en gekakel. Past ook bij de drie trofee kippen onder aan de bumper.
Waar we naartoe gaan geeft door het jaar heen nog wel wat vergaderstof.
Rondje Oostzee--- te koud. Rondje Zwarte zee --- te ver. Rondje Marokko--- te veel Marokkanen. Rondje Balkan-- waar precies? New York naar RIO de Janeiro --- zolang mogen we vast niet van huis. Kartung Kaapstad --- zullen ze tegen die tijd wel een ebola virus vinden. Kartung Kameroen -- dan twee keer vliegen. Rondje Middelandse zee --- twee keer boot.
Geen beter kunnend vinden blijft Brandend zand eerstens in de Top 1 van de club.
We hebben vooral afgesproken om niets af te spreken en wanneer we ons afvroegen waarom we vergaderden wil ik u graag enkele bijzonderheden meegeven die we anders niet geweten zouden hebben:
Arie zag een Chinees in Kenia. Jos Claassen is een spetter, Jan Mulders koestert de tedzat-commissie. Het regent in april in Bosnië, dus gaan we 4 september. Bert is geen Usain Bolt. Leon vingerhoeds heeft een dode kangoeroe. Elke dag sex kan wel. We hebben 100 redenen waarom Jan dun T niet meegaat, weten alleen niet waarom. Frenk kan ook met plastieken varkens weg..
De skup was altijd aanwezig, niet gepoetst totdat John zijn kans zag om deze te verduisteren. Hij wel ! Kan toch niks mee een botte !
Toen Beers het voortouw nam in de routecommissie was het vlug besloten. Ja hoor! Wij luisteren soms wel eens. Zolang die uit Beers maar niet over Baarschot gaan. En Jan dun Tommes wist tot aan Porec de weg!
De auto-aankoopcommissie Peter en Arie vinden een viespaarse Voyager. Gijs wil naar Barcelona en de identieke is toevallig ook vlug op weg gezet. Gestrand en goed voor de Rendac volgens Jos. Wordt vervolgd.

• 18 Augustus 2014 - 21:18

Bert :

Jawel we zijn weer bijna los het begint nu wel weer te kriebelen , alles is geregeld alleen op de schouders van de autoboys rust nog een zware taak !!
    Maar ook dit komt goed.

• 19 Augustus 2014 - 13:33

Peter:

Die autoboys kunnen die zware taak wel aan,alles komt goed.

• 19 Augustus 2014 - 17:51

Skup2014 :

Things happen !
    Auto-commissie inclusief aspirant is volgens plan.
    Skup 1 staat een beetje ziek de brug
    Skup 2 is net een muilezel " alleen vooruit en niet luisteren" , we zitten hiermee in de fase peilstokske...
    Skup 3 wordt de klapper van de week

Skup2014

We hebben veel vergaderd. In die vele vergaderingen hebben we heel veel besproken en nog meer. We hebben altijd afgesproken om niets af te spreken. Dan hoefde we dat ook niet te onthouden. Behalve dan een paar uitzonderlijke dingen: Onze 1e en enige afspraak was : "we laten geen man achter". Kan gebeuren dat we een auto, zijn wiel of wieldop achterlaten maar geen man ! Op z'n engels noemen we dat " we leave no man behind" .

Actief sinds 17 Aug. 2014