Skup 3 en 4 - Reisverslag uit Vlijmen, Nederland van Skup2014 - WaarBenJij.nu Skup 3 en 4 - Reisverslag uit Vlijmen, Nederland van Skup2014 - WaarBenJij.nu

Skup 3 en 4

Door: Walf

Blijf op de hoogte en volg Skup2014

20 Augustus 2014 | Nederland, Vlijmen

Op naar Vlijmen. Moeilijk en vooral lelijk kijken en zeggen dat je ook niet weet. Verkoper inschatten. "Riemke niet vervangen zeker ?" Kan ons straks nog veel kosten " Zuchten, nog moeilijker kijken. Minder dan weinig bieden. Ha! De knaller van de week komt uit! Ene nep-Chrysler, verder identiek hoor, aangeschaft. En zo een V6 bak voor de prijs waar je nog geen fiets voor koopt. Lekker ook zo viespaars. En wat deze tekort heeft halen we van skup 2. Vol sterke verhalen over " als hij geweten had " vlug de trofee in veiligheid gebracht.
Na een tussenstop bij ene Marokkaan naar skup 4 in Goirle. De Marokkaan dacht zijn roestige bus met olievlek aan ons te slijten! Nee hoor! Peter doet er zelfs geen proefrit mee. Frenk zal nooit een bus van zo ene Noord Afrikaan aanschaffen. En Arie droogt alle busverkopers af. Zeker deze. Al was het alleen al de olie die overal opgespat zat. Nee hoor. Deze Marokkaan kan olijven blijven smokkelen. Tenminste we hebben hem veel succes gewenst. Pfff, hij met zijn roest-witte bus!
In Goirle worden alle tric's en truc's aangewend door de voltallige commissie. Dit omdat Jos al eens had zitten mijmeren over het missen van ruimte. Bert een bus goed zag zitten. Jan ballen op het dak wil meenemen . En John een Vito fanaat is.
De aankoopcommissie, inmiddels allemaal ervaren, zijn gemotiveerd.....
We kopen skup 4! In drie zinnen. Wel moeilijk kijken natuurlijk. En over je kin wrijven!
Skup 4: een als ex -lijkwagen uitziende benz Vito met glas rondom en dat voor de helft van de waarde! En daarbij een zo goed als nieuwe van oude dame geweest zijnde radio-cd speler erbij. Afijn, nog wel wat aan te hobby-en. Maar uren kosten niks. Als we ze niet schrijven.

Skup2014

We hebben veel vergaderd. In die vele vergaderingen hebben we heel veel besproken en nog meer. We hebben altijd afgesproken om niets af te spreken. Dan hoefde we dat ook niet te onthouden. Behalve dan een paar uitzonderlijke dingen: Onze 1e en enige afspraak was : "we laten geen man achter". Kan gebeuren dat we een auto, zijn wiel of wieldop achterlaten maar geen man ! Op z'n engels noemen we dat " we leave no man behind" .

Actief sinds 17 Aug. 2014