De dag vooraf - Reisverslag uit Wommelgem, België van Skup2014 - WaarBenJij.nu De dag vooraf - Reisverslag uit Wommelgem, België van Skup2014 - WaarBenJij.nu

De dag vooraf

Door: Walf

Blijf op de hoogte en volg Skup2014

03 September 2014 | België, Wommelgem

Bezogen, gewassen, betoeterd, beplakt, genummerd, geblindeerd en bestikkerd. Nog een nachtje wachten voor onze trouwe bolides. Trouw voor de aanstaande 6.300 kilometers over de Balkan. Morgen de 1e test van een 800 kilometer non stop over de Duitse autobaan. En dan naar boven op de berg.. De skup 1, 3 en 4 oftewel Voyager, Dodge en Vito gaan ons de komende weken brengen waarheen we willen. Voor intimi zijn we te volgen via skup2014.waarbenjij.nu. Geef je email adres door aan Frenk en we houden je op de hoogte.

• 03 September 2014 - 13:24

Berthold Vd Kuy:

Veel succes, en rustig aan anders breekt het lijntje.
    Grtz

Skup2014

We hebben veel vergaderd. In die vele vergaderingen hebben we heel veel besproken en nog meer. We hebben altijd afgesproken om niets af te spreken. Dan hoefde we dat ook niet te onthouden. Behalve dan een paar uitzonderlijke dingen: Onze 1e en enige afspraak was : "we laten geen man achter". Kan gebeuren dat we een auto, zijn wiel of wieldop achterlaten maar geen man ! Op z'n engels noemen we dat " we leave no man behind" .

Actief sinds 17 Aug. 2014