Kroatië tourist - Reisverslag uit Solaris, Kroatië van Skup2014 - WaarBenJij.nu Kroatië tourist - Reisverslag uit Solaris, Kroatië van Skup2014 - WaarBenJij.nu

Kroatië tourist

Blijf op de hoogte en volg Skup2014

08 September 2014 | Kroatië, Solaris

We zijn beland in Sibenic. Aan de Adriatische kust. Daar waar zovelen op vakantie gaan in Kroatië. Hrvatska, zoals ze hier zeggen. We ontmoeten hier dokter Bart die met zijn collega Marco en beider vrouwen hier vertoeven. Dokter Bart heeft een boot. Een snelle boot. Hij kan wel 70 per uur. Een speedboot. Met deze boot en de watervallen van Krka is de dag zo om. Morgen weer op avontuur.

• 08 September 2014 - 20:32

Mieke:

Toch wel een heel klein beetje jaloersss, als ik zo jullie verhaaltjes lees.

• 09 September 2014 - 16:19

Hanneke:

Tja Mieke,
    dan moet je weten dat de omgeving hier nog steeds denkt dat dit een goeie doelen reis is!
    Leg dan maar is uit dat de auto's gewoon terug komen en dan niet te spreken over deze details hierboven. Maarr wat hebben ze het zwaar in hun tentjes ;).
    Veel plezier mannen met deze zware en onderschatte reis! Let op elkaar! xx

Skup2014

We hebben veel vergaderd. In die vele vergaderingen hebben we heel veel besproken en nog meer. We hebben altijd afgesproken om niets af te spreken. Dan hoefde we dat ook niet te onthouden. Behalve dan een paar uitzonderlijke dingen: Onze 1e en enige afspraak was : "we laten geen man achter". Kan gebeuren dat we een auto, zijn wiel of wieldop achterlaten maar geen man ! Op z'n engels noemen we dat " we leave no man behind" .

Actief sinds 17 Aug. 2014