140920 Duitsland einde - Reisverslag uit Neurenberg, Duitsland van Skup2014 - WaarBenJij.nu 140920 Duitsland einde - Reisverslag uit Neurenberg, Duitsland van Skup2014 - WaarBenJij.nu

140920 Duitsland einde

Door: Walf

Blijf op de hoogte en volg Skup2014

20 September 2014 | Duitsland, Neurenberg

En wij maar denken dat 5 keer veel is. Of wij rijden niet recht richting huis. We passeren de Donau vandaag nog eens 5 keer. We gaan er maar van uit dat het de Donau is die slingert.
Op de tellers van de auto's staan morgen 7.250 km, behalve bij de Dodge. Die doet er 7.500. Duitsland: veel mais, goede autobahn, "grune wende", dus veel zonnepanelen, dus goedkope stroom, laat Bert ons weten.
18 dagen, 17 landen. Dan moet je wel Nederland meetellen en Jan zijn zin geven. We sluiten af. We gaan naar huis. We kakelen wat na over de bakkies. De stikkers gaven eenheid en voordelen onderweg. De kippen de lol. De worst was teveel. De grens te gemakkelijk. De auto's prima. Op een na, zijn we allemaal fris geschoren. De Dodge heeft nog maar een lamp. Alle zes missen we huis en haard. Nog een laatste avond. Nog een laatste rit.

• 20 September 2014 - 20:16

Jose Claassen:

Frenk je schreef mooie verhaaltjes. Het was heel leuk om jullie mannen zo te volgen.
    Tot morgen!!
    Groetjes José

Skup2014

We hebben veel vergaderd. In die vele vergaderingen hebben we heel veel besproken en nog meer. We hebben altijd afgesproken om niets af te spreken. Dan hoefde we dat ook niet te onthouden. Behalve dan een paar uitzonderlijke dingen: Onze 1e en enige afspraak was : "we laten geen man achter". Kan gebeuren dat we een auto, zijn wiel of wieldop achterlaten maar geen man ! Op z'n engels noemen we dat " we leave no man behind" .

Actief sinds 17 Aug. 2014